با یاری پروردگار متعال و با همکاری انجمن شیمی ایران، « بیست و سومین سمینار شیمی آلی ایران » در روزهای سه­ شنبه الی پنجشنبه، مورخ ۱۷-۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۴در دانشگاه کردستان برگزار می شود. گروه شیمی دانشگاه کردستان مفتخر است که میزبانی این سمینار بزرگ ملی را بر عهده گرفته است.

     گروه شیمی دانشگاه کردستان تلاش می­نماید که شرایط و بستری مناسب را برای بحث و تبادل نظر علمی شیمیدانان سراسر کشور فراهم نماید. امید است که یافته­ها و پژوهش­های اساتید، دانشجویان و صاحب­نظران بخش ­های مختلف علمی و صنعتی کشور بتوانند راهگشای بخشی از مشکلات کشور عزیزمان باشند. اعتقاد داریم که رشته شیمی و به­ ویژه گرایش شیمی آلی، می­تواند به حل برخی مشکلات مرتبط کمک نماید.

     محورهای سمینار طوری انتخاب شده ­اند که به ­روز بوده و با محورهای سمینارهای معتبر ملی و بین­ المللی هماهنگی داشته باشند. تلاش داریم در چارچوب محورهای مصوب، از اساتید به­ نام و صاحب­ نظر کشور دعوت به عمل آوریم تا نتایج پژوهش­ ها و تجربیات خود را در اختیار شرکت ­کنندگان و به­ ویژه نسل جوان جامعه شیمی کشور قرار دهند.

     برنامه­ های تفریحی و جانبی سمینار، شامل بازدید از نقاط توریستی و خوش آب و هوای استان (سنندج، بانه و مریوان)، شرکت در مراسم سنتی و فرهنگی ویژه مناطق کردنشین و برگزاری کارگاه­ های آموزشی مناسب و مرتبط خواهد بود.

     لذا، از همه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان گرامی دعوت می­شود که با عنایت به محورهای اعلام شده، خلاصه مقالات خود را در مدت زمان مقرر ارسال و در این سمینار حضور به­ هم رسانند.

 

به امید دیدار شما هموطنان گرامی در سنندج

دبیرخانه بیست و سومین سمینار شیمی آلی ایران

 

دبیر سمینار : دکتر کمال امانی

وبسایت سمینار: www.conf.uok.ac.ir/isoc23

جهت مشاهده پوستر اینجا را کلیک کنید.