مقدمه:

آزمایشگاه های شیمی یکی از ارکان اصلی رشته هایی چون شیمی، بیوشیمی، زیست شناسی، داروسازی و واحدهای R&D صنایع وابسته به آن ها می باشد. آموزش، پژوهش و فناوری در این رشته ها در غیاب چنین آزمایشگاههایی امری غیر ممکن است. آموزش همراه با تجربه و عمل بهترین شیوه آموزش برای دانشجویان کارشناسی در دانشگاهها می باشد. دانشجویان کارشناسی ارشد و به خصوص دکتری، اکثر وقت خود را در چنین آزمایشگاههایی می گذرانند.جذابیت، نظم و زیبایی، آرامش و ایمنی در چنین محیط هایی می تواندآزمایشگاهها را به محیطی آموزنده، پویا و خلاق تبدیل نماید.

از طرفی آزمایشگاههای شیمی مملو از دستگاهها، حلالها و مواد شیمیایی آتش گیر، سمی و بسیار خطرناک می باشند. رعایت مسائل ایمنی در این آزمایشگاهها بسیار اهمیت داشته و سبب پیشگیری از خطراتی می گردد که جان و سلامت افرادشاغل در آزمایشگاهها راتهدید می نماید.

دفتر گزارش  کار آزمایشگاهی با این هدف تهیه و به دانشجویان تحصیلات تکمیلی اهدا می گردد که دانشجویان عزیز قبل از شروع هر آزمایش با خطرات احتمالی مواد شیمیایی آن کار آشنا شوند و با عنایت به آن، نکات ایمنی لازم را رعایت نموده تا خطرت احتمالی به حداقل برسد و همه بتوانند در آزمایشگاه با آسودگی خاطر به تحقیق و پژوهش بپردازند.

تخفیف ویژه اعضای انجمن شیمی ایران:   20%

قیمت کتاب: 10000 تومان

لازم به ذکر است که معرفی کتاب در سایت انجمن مبنی بر تایید محتوای علمی نمی باشد.